72 % KAKAO

Öh? Vadå inte kan äta mer än ett par bitar av mörkchoklad? Jag kan äta lika mycket som av vanlig choklad.

Det blev Pump igår, hann inte på Spinning. Men bra var kanske det, eftersom jag träffade på både Camilla och Helene. Efter det blev det "prata strunt" hos Ville ett par timmar. Och checka in hans telefon, måste ju köpa en ny så. Sen hem till sängen.

Hm.. vad ska jag hitta på idag då? RPV kl. 19? Bastu? Ansiktsmask? Handla julklappar? Läsa Glamour? Laga julkort? Baka? Se på söndagens avsnitt av Kyle XY? Hälsa på mommo? Träffa nån kompis?

Idag är en såndär dag när jag har lust att göra allt. Haha bara för att jag skrev detdär kanske det slutar med att jag sitter här hela kvällen och gör absolut ingenting!
Slutade jobbet redan kl. 14 idag, var effektiv och hann handla julklappar åt mamma och pappa under timmen som jag väntade på att mamma också skulle sluta jobbet.

Och så är det här "avslutningen" ska vara då = hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0