I VÄNTAN PÅ BILEN

Sitter och väntar på att mamma eller pappa ska komma hem från jobbet. Väntat en timme nu. Måste iväg och handla julklappar innan Julspinning med Sebastian, ska bli skoj! Minns hans spinningtimmar i somras, en 10:a! ;)

Julklappar är kul att köpa, när man vet vad man ska köpa! Nu vet jag INTE vad jag ska köpa...
Jo en sak vet jag, jag måste in via Alko. Kommer att vara myyycket folk är jag rädd för. Eller jag är inte rädd för folket, jag är rädd för de långa köerna vid kassan som gör att tiden bara rinner iväg... försöker att inte bli irriterad men blir det i alla fall.

Mamma kom heeeeeeem! Jag vill verkligen iväg nu.
Nån som har tips vad man köper i julklapp åt en 17-årig brorsa som inte är intresserad av någonting ungefär. Inte har han några tips heller. Samlar på Iittala-glas åt honom, skulle köpa mera av dem, de hade alla färger utom precis den färgen som jag samlar på, så typiskt! :D

Men kom nu då! Kom igeeeen... Jag tror jag ska sluta skriva nu! Har inte nåt att skriva om eftersom det enda som rör sig i mitt huvud nu är bilar och julklappar.
Ja okej... det finns lite annat i mitt huvud också. Som alltid finns där i bakhuvudet... och framhuvudet... och mellanhuvudet.. ehh? Dags att sluta nu kanske.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag menar det, mums! ha en bra kväll!!

2007-12-21 @ 18:37:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sisu

Dregla ensam här hemma och jobba. De ju kiva. NOT.

2007-12-21 @ 20:37:25
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Sussie

Tack så mycket! :D I Kreta, bali :)
Själv?
Gott nytt år på dig också!

2007-12-31 @ 15:42:41
URL: http://Smootie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0