TRÖTTIS

Jag ligger på sängen och håller på att somna...
Funderar om jag ska på Sebastians Spinning eller Päivis Pump idag... Vill på spinningen egentligen men det är så tidigt, vet inte om jag hinner. (Öhm, kanske beror på att jag inte orkar stiga upp ur sängen nu?) SÅÅÅ KUUUL att ha kort till LadyLine/SportsClub nu igen!

Sen har jag lovat att göra pappa en tjänst idag också och hämta en julklapp åt mamma från stan.
Borde själv börja köpa julklappar också. Har hittils bara köpt en. Men jag är ledig på fredag och lördag så jag tror att det får bli helgens projekt!

Ooooch.... min telefon är sönder. Och då menar jag helt sönder, går inte att använda. Måste föra den på reparation eller köpa en ny. Suck. Och enmassa telefonnummer är försvunna, för de finns på telefonen som bara är svart. Ajaj... inte kul.


Kommentarer
Postat av: Sisu

Usch då, verkligen superblä hördu!

2007-12-18 @ 21:10:55
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0