HÄR LIGGER JAG OCH FLUMMAR

Måste börja med att säga att Stardust var en riktigt mysig, rolig och bra film, se den!

Ska vi slå vad om att jag kommer att vakna med värsta mensvärken, jag känner det på mig. Borde jag redan ta en Burana i förebyggande syfte?
Nä, jag orkar inte stiga upp, ligger så bra här under täcket med laptopen i famnen och känner mig nördig.
Regnet slår mot fönstret och här inne är det för en gångs skull lämplig temperatur!
Haha, gissa vad jag sov i igår? Trosor + yllesockor, japp. Jag är såå normal. Men det hade ju varit tråkigt om man var normal. Vad är normalt föresten?
Vad sover ni i?

Föresten, nattugglan är i farten igen... jag har språkprov i finska imorgon kl 10. Hörförståelse, grammatikprov, uppsats... och senare också en muntlig intervju på 15 minuter. 
Slutar senast klockan två. Borde alltså sova nu.

Efter skolan blir det kaffe på Café Brahe. Kan sitta hur länge som helst och titta på alla människor som går förbi. Det är intressant, och avslappnande.
Ska bli såå skönt med fredag! Jag älskar fredagar! Planerna för helgen är ännu öppna. Men har en hel del alternativ att välja mellan! Plättfest? Födelsedagsfest hos en klasskompis? Onnela? Filmkväll? ...
Vad ska ni göra i helgen?

Nej nuuu, nu är det Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0