KICKSTART

Jag klarade det. Jag kom upp ur sängen!
Och jag hade inte varit på Combat sedan början av sommaren. VARFÖR?
Jag hade glömt hur kul det var och hur genomsvettig man blir!

Man känner sig duktig när man redan har tränat och duschat denhär tiden på en lördag :)
Nu blir det SHOPPING! Vill ha ett par nya Tiger jeans... och både en grå och en svart kofta. Få se vad jag kommer hem med. Och om jag överhuvudtaget kommer hem med något. Men jag har egentligen inga pengar att shoppa för, så det borde betyda att jag kommer att hitta massor!
Har iaf. hittat en älsklingsväska på Friis&Company, men den får jag bara inte gå och köpa! För dyr för min studerandeplånbok just nu. Men skulle inte förvåna mig om jag kommer hem med väskan iaf.
Jag vill jobba och tjäna pengar så jag har råd att leva som jag vill! Jag är inte typen som klarar av att leva på tonfisk och makaroner. Kan inte heller skippa restaurangbesök, cafébesök, klädshopping, inredningsshopping, resor, träningskort, bio, paraplydrinkar...

Nu ska jag fixa håret, sminka mig, klä på mig resten av kläderna och äta lunch... Bye Byeee!


Kommentarer
Postat av: Stef

Vi kan byta så får du fara och jobba istället för mig för jag vill inga alls!! (fast pengarna vill jag ju gärna ha förstås)

Jag ringde till min "frukost-på-sängen-kille".. vågar inte ringa till min nallebjörn... speciellt som han inte riktigt minns vad som hände...
Suck... jag tycker typ om båda..
Hjääälp!!
Tjejsnack!?!
Kom hit imorron så bjuder jag på köff/te...

2007-10-20 @ 11:49:41
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: kiddo

söt du är! .) jag hittade en friis väska i stockholm, grymt fin! .) hitta du nåt på stan idag?

2007-10-20 @ 17:49:50
URL: http://kiddos.blogg.se
Postat av: Sisu

Vilken toppen lördag alltså! Har såå stor lust att komma dit och ha toppen lördag tillsammans med er! *hjärta

2007-10-22 @ 15:22:32
Postat av: Sisu

Ny blogg på adressen nedan! :)

2007-10-23 @ 14:31:16
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0