KUMULATIV FREKVENS, KVOTDATA, DISKRET VARIABEL, KORSTABELL...

STATISTIK! Gaaah.
Inlämingsuppgift som ska va inne idag. Sitter alltså och jobbar på den nu. Behövde en liten bloggpaus.
Har en annan uppgift i socialrätt (suck, stön) som ska va inlämnad på söndag också. Så jag har en del tråkigt att göra i helgen.
Haha, jag har märkt att jag alltid bloggar när jag har något att klaga över. Dethär är min klagomur. Varsågoda!
Fast det var faktiskt allt, har inget mer att klaga över för tillfället. Eller en sak jo, men det är mera en uppmaning: Kom hit alla vänner! Vill festa med er imorgon!

NU ÄR RESTEN BARA BRA!
Trivs bra på praktiken. Blev bjuden på restauranglunch första dagen. Asiatiskt på Chili & Lime. Mums!
Och så fick jag "eget" rum och "egen" dator.
Fast egentligen har jag inte varit i "mitt" rum så mycket, är lite överallt.
Skönt att göra kontorsjobb och få koppla bort skolan helt och hållet! För Vår.Skola.Suger. (Eller hur Nina?)
Kommer att få göra mycket denhär praktikerioden, bland annat vara på dagis en vecka, på gruppboende+administrativa uppgifter en vecka, några dagar på ungdomscafé, på Ronjaledarutbildning, på temadagar, mässor, möten... Intressant :)

Helgen då... det är FREDAG!
Ikväll blir det Taffel skruvar och Amerikan dipp, i soffan framför Idol med familjen. Skönt!
Blir inget godis ikväll, för det råkade jag visst äta upp för en stund sen när jag jobbade med statistiken ;)
Men det var jag faktiskt värd för jag har inte ätit godis sen förra fredagen :)
Imorgon är det en ordentlig sovmorgon! Spinning-Pump på LadyLine 15.30. Ska bli skönt efter två dagars paus! Och bastu! :) På kvällen fest/krog. Troligtvis. Om jag inte känner för att vara hemma imorgon också förstås!
Söndag är en "gör-vad-du-känner-för-dag" för mig. Brukar inte planera så mycket till söndagar. Förutom socialrättsuppgiften har jag inga planer. Träna? Slappa? Träffa nån? (Vem?)...

Nu är det statistik, statistik, statistik!
Sen duscha, Idol och chips!
Och till sist: SÄNGEN!

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller fullständit me dej :D

2007-10-26 @ 19:51:25
Postat av: Sisu

Trevlig helg! Om en vecka blir det fest! :) Eller nåt annat, men vi ska kul du och jag! Krams

2007-10-26 @ 20:14:15
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0