LUNCH + BLOGGPAUS

Inte myckent extra bloggtid här inte, får passa på att blogga samtidigt som jag äter lunch vid datorn = nördvarning men tidssparande!
Kom just hem från skolan, skippade eftermiddagstimmarna och cyklade hem... i regnet. Men skönt att vara hemma nu!

Vad händer idag då?
- göra massa skolarbete (usch, fy, blä)
- handla
- laga mat (kycklingwok)
-
träna (fatburn)
-
duscha
- göra lite mer skolarbete
- göra vad jag vill

Jag ska försöka överleva morgondagen ännu!
Sen borde jag ha ledigt torsdag, fredag och lördag! (Nepp, troligtvis inte söndag, vi ska till skolan på söndagkväll och fixa det sista med vårt grupparbete, niiice.) På måndag har vi presentation och på tisdag bär det av till Vasa på praktik!

Va? Är klockan redan snart halv två! Paniiik!
Måste sätta fart...

Kommentarer
Postat av: Nina

Ditt program för dagen låter väldigt ambitiöst! Tur att jag vet att det inte riktit stämmer alla gånger :P Smaskens :D

2007-10-16 @ 20:23:34
Postat av: Linda

Hehe, nä de brukar ju oftast bli lite små ändringar om man säger så :P Men idag stämde de ju faktiskt, ja ha gjort allt som står där :)

2007-10-16 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0