MÅNDAG

Sitter och klickar in mig på en massa bloggar om och om igen och hoppas på nya inlägg. No life? Haha
Sen började jag fundera på när jag själv har skrivit senast! Kanske dags för ett litet inlägg...

Ny vecka har börjat. Måndagen är förbi så nu är det bara fyra dagar kvar! Imorgon är det bara tre, och sen är det bara två och... jaja ni vet :P
Var på Fatburn idag. Skoj, skoj, skoj. Och mycket roligare med sällskap! :) Sen en låång stund i bastun, passligt avslappnande en sånhär ovädersdag!

Imorgon och på onsdag ska jag på Ronja-ledarutbildning. Så snart är jag Ronjaledare, hihi. (Till vilken nytta egentligen, knappast kommer jag börja dra nån tjejgrupp!)
Kan ju alltid hoppas att han också kommer att vara där imorgon! Eller så inte? Skulle bara göra mig distraherad. Fast vad gör det... hellre det än att han inte är där, hehe!
Skönt, jag har sovmorgon imorgon. Om man nu kan kalla det sovmorgon. Men jag får sova ääända till halv 8. Trodde aldrig jag skulle kalla det sovmorgon, men om man jämför med halv 7 så känns det ganska skönt.

Nu kallar sängen på mig!
Och den ser skön ut...


NattiNatti, NukkuMatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0