MIN DAG

Kom hem fyratiden från en lång skoldag med endast basgruppsarbete. Efter det har det varit en riktigt skön dag:
Cyklade hem, läste bloggar, gick på promenad med Nina, lagade mat, var på roligaste träningspasset = dancecocktail, duschade, såg på första avsnittet av Heroes och ja, här sitter jag nu med en tom kopp bluefruit-té framför mig.
Imorgon ska jag till skolan en sväng klockan ett och kolla på fyra dokumentärer. Efter det är det långhelg! Långhelg, långhelg, LÅNGHELG... smaka på ordet, visst smakar det gott! ;)
Också sista helgen i Åbo innan jag åker till Vasa... lite sorglig är det ju... Ska se till att njuta!


Kommentarer
Postat av: Sisu

Långhelg.... Jag har allt annat än långhelg. Skola (infraproduktionsekonomi) imorron 12-18, lö 10-18, sö 11-18. Smaka på de! :D

2007-10-18 @ 06:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0