PROBLEM MED DYGNSRYTMEN

Jag har svängt om dygnet totalt! Och detta gäller inte bara för några dagar, utan hela hösten ungefär. Jag vet inte när jag har somnat före 2 senast? Och jag vet inte om jag har somnat före 1 en enda gång under denna höst.
Och gissa vad jag gjorde idag.
Jag hade sovmorgon men hade ändå satt väckning halv 10 för att försöka vara lite duktig, men 9.25 vaknade jag och ställde genast om klockan till 10.00. När klockan ringde tryckte jag som vanligt på snooze, och jag snoozade, med 5 minuters mellanrum, tills klockan var 11.30 och jag verkligen måste stiga upp och duscha, för jag hade tent klockan 1. Sjukt? Ja.
Jag är verkligen en nattuggla. Nu är jag pigg som en mört igen. Imorgon halvligger jag på lektionen och vill bara hem och sova.
Hur känns det att vara morgonpigg?

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Hm.. dygnsrytmen och snoozzzze ja :P dedär låter ju inte alls bekannt nä... "bara 9 minuter till.. bara 9 minuter till... neeej nu blir jag jag försenad - igen"

2007-10-10 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0