VART FÖRSVANN MIN FRITID?

Jag vill ha mer tid!
Jag stiger upp halv 7, är på praktik, kommer hem halv 5, äter middag, tränar och går i bastun, sitter här en stund och sen är det läggdags. Eller egentligen är det läggdags när jag sitter här, men jag sitter här iaf och får för lite sömn, för att jag behöver slappa lite framför datorn eller göra nåt annat lugnt varje dag.
Gymmet är iofs. fritid. Där är det skönt att vara!

Det känns som att det är fredag imorgon tycker jag! Det tycker mamma också. (Intressant va?)
Men det är bara torsdag... men veckan har gått ganska snabbt ändå. Skönt!
Och nu är ju Sissa här i helgen också, trevlig trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Stef

Anm. Både jag och två av mina fysiker tyckte också att det var fredag idag.. en fysiker tyckte att det var måndag... fast just nu är jag mer inne på att det är fredag imorgon... hursomhelst, inga röster på att det är onsdag iaf... tycks ha varit en sån dag... :)

2007-10-31 @ 21:56:55
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Stef

Ojdåå.. om man skulle läsa ordentligt... alltså.. öh.. nog helt samma som jag skrev just.. förutom att jag trodde att ni trodde att det var fredag idag..och inte imorron... öh.. ähh, glöm det...
Jag är så uppskruvad just nu så jag kan varken läsa eller formulera mig... jag kunde inte låta bli att skicka ett sms..läs min blogg så får du se... *ängel*

2007-10-31 @ 21:59:42
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Nina

Va har ni för planer i helgen nu då? Å när ska du träffa du v..v..vet vem? Nu e ja lite nyfiken, jag å sku vila va hemma!!!

2007-11-01 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0