23 GRADER OCH SOL

Vilket perfekt väder på vappen imorgon! Kan det bli bättre? Oftast brukar det va kallt ju! Nu kan man ha klänning, med bara ben! Sommar, sommar, sommar! Jag älskar sommar! Ser såå fram emot denhär sommaren! Eller egentligen har den ju redan börjat nästan, om man tänker på vädret. Men för mig börjar den egentliga sommarn först när jag har sommarlov från skolan, dvs. 6.6.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, picknicken börjar tydligen redan kl 11. Jäsp! Men ska det vara såhär bra väder så är det nog bara bra att jag kommer mig upp nångång! Trött i benen är jag iaf nu så det ska bli skönt att lägga sig, var på en timmes joggingrunda med Emil sent ikväll.

Vad ska ni göra imorgon?

Kommentarer
Postat av: Sisu

Göada vappen vännen! :)

2008-04-30 @ 08:07:27
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0