BÄTTRE DAG IDAG

Steg upp lite efter halv 8, duschade och fixade mig men lät bli att tvätta håret och satte upp det istället så jag hade en riktigt lugn morgon. Åt frukost i lugn och ro istället. Sen cyklade jag iväg till skolan, mulet väder tyvärr men nu tittar nästan solen fram bakom det ganska tjocka molntäcket. När jag kom till skolan stod några klasskompisar på gården och sa att vi inte hade nån lektion, att dom hade glömt att ta bort den från läseordningen. Det var både irriterande och skönt. Först var det irriterande, att ha vaknat så tidigt och kommit sig iväg till skolan, och så har man ingenting, men på samma gång var det mest skönt att slippa lektionen, jag visste ändå inte vad jag skulle säga om mitt obefintliga slutarbete som jag inte alls har funderat på!

Men en tråkig nyhet fick jag tyvärr idag. Jag får inte praktiken till godo, inte ens en del av den. SUCK alltså, orättvisa j-vla skola! Tur att jag har sökt praktikplats för länge sen iaf, annars hade jag nog fått panik! Ringde och skjöt upp praktiken med en vecka nu iaf och det var inga problem, så nu är det fixat. Ska vara med föreståndaren för Gustavsborgs daghem i Vasa, 12.5-6.6. Hoppas det blir trevligt iaf, trots att jag faktiskt har noll lust att ha praktik ännu en gång. Men men, det är i sista gången och bara fyra veckor, jag får bara stå ut. Och min handledare lät trevlig iaf! :)

Nu, tillbaka till skolarbetet. Har redan skrivit lite idag. Ska försöka vara duktig nu så att jag kan slappna av och känna mig duktig ikväll. Blir 27 dresses på bio ikväll, redan kl 18. Ska bli skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Leia

haha...snälla...tänk på titeln till filmen när du ser den...finns en detalj i filmen som jag hängde upp mig på:) kul å se om nå´n annan tänker på det.

kramar å ha en mysig kväll

Postat av: Josefine

27 dresses är verkligen en tjejfilm! Jag tyckte om den! De kommer säker du med att göra!

2008-04-28 @ 14:25:59
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinesvarld
Postat av: Sisu

När kommer du till Vasa då? :) Redan fredagen före eller?

2008-04-29 @ 09:09:05
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: marlene

hej linda,, har jag vunnit pumps ?? blev lite fundersam nu från vem vann jag ? nyfiken *

2008-05-05 @ 19:38:03
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0