BLOGGTORKA

Här har jag varit irriterad på att blogg.se inte har funkat när jag har tänkt blogga och nu när det funkar så har jag ingenting att blogga om.

Men en kort sammanfattning av helgen då:

Fredag: En snabbis på stan, förfest hos Sissa och Pampasfirande på Fontana!
Lördag: Sovmorgon! Såg några filmer med Ville och sen somnade vi på soffan och trodde det var typ morgon. Men klockan var "bara" 2.
Söndag: Sovmorgon! Kalle Anka med lillbrorsan i soffan. Monopol med pappa och brorsan. Promenad med Stef. Hälsade på mommo, som berättade om hur hon träffade moffa... och lite annat trevligt i den stilen, haha.
Måndag: Shopping med Ville och lunch på Subway. Efter mycke om och men, springande och bananköpande hann jag just och just med tåget till Åbo ;)

Det var det!

Idag har jag cyklat till skolan, och usch vad det suger att cykla till skolan när man börjar kl. 9! Först har man kallt, tar på sig massa kläder, och sen får man jättevarmt! Självklart hade jag motvind också!
Slutade skolan 12-tiden, var via S-market och handlade. För 45 ?! Hur kan det ens bli så mycket!? Var ju bara en kass! Men nu har jag så det räcker för ett tag iaf. Sen hem och laga mat, det blev kyckling-nudel-färska champinjoner-paprika-squashwok med nån god sötsur-pineapple sås på burk, supergott!

Sen cyklade jag till simhallen, men simmade bara 35 minuter idag, det var alltför mycket folk, jag fick vatten i halsen och näsan och tänkte halft hosta ihjäl mig flera gånger! Men i bastun var det skönt! Men första gången jag kom in i bastun möttes jag av en inte så trevlig syn! En tant ligger på högsta bastulaven med rumpan mot dörren. Benen har hon upp i luften och dessutom brett isär, och håller på och stretchar! Sådär höll hon på ett bra tag, olika rörelser bara! Inte nog med det hade hon också konstiga stönande ljud hela tiden!! Vissa bryr sig inte om andra.. Usch :D (Jag trodde sånt bara hände i Kina?)

Nu har jag just ätit middag här framför datorn, fy på mig ;) Och nu borde jag verkligen städa och packa upp väskan som jag inte ännu orkat göra. Men känner mer för att ta en tupplur! (Ninur, kom hit å lägg dig på sängen nu så hör vi på musik å tar en tupplur, haha :D) Och sen se på Gossip Girl kl. 20.00.
Får se, får se...

Bloggtorka? Kanske inte...

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, jo de va ett aprilskamt :D fast int sku de nu forvana om de sku hand pariktit har heller! Jo, du vet int hur garna ja sku vila lagg mig pa sangen o hor pa smormusik. De sku va helt superskont! Ja o tydligen sa kan ju no finnar ha lika stora fel som kineser, haha! Visst e de en vacker syn :P

2008-04-02 @ 07:18:40
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0