COCA COLA

image84
Synd att alla affärer redan har stängt. Vill haaa!
Alltid efter att jag har tränat vill jag ha kolsyra!? Undrar varför...

Annars har det varit en väldigt slö dag idag. Kom mig upp ur sängen först vid ett tiden fast jag hade väckning kl 10. Tack och hej dyngsrytm! Varade i två dagar. Men imorgon har jag skola alltför tidigt, måste upp 07.00. När har jag stigit upp den tiden senast? Men, imorgon är det FREDAG!

Hm, sen då, jo jag cyklade till skolan med ett intyg och sen till Friis&Company för att byta mina glasögon, som var lite sneda. Men nu har jag ett par som sitter bra! Blev en sväng via H&M och Aleksi också... Sen och handla till S-Market på vägen hem och sen lagade jag mat. Köttfärssås, potatis och kokta morötter, riktig husmanskost :P Efter det var jag sååå trött och gick ut och satte mig på en bänk i solen en halvtimme och bara lyssnade på musik. Hade noll lust med Combat men eftersom jag hade sagt åt Stef och Emil att jag skulle komma släpade jag mig motvilligt iväg. Och tur var väl det! För det var som vanligt jättekul! Ge mig en spark i baken nästa gång jag tänker skippa ett Combatpass med Carola!

Nu: skolarbete :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0