EN RÄDDANDE ÄNGEL

Jag var nära att börja klättra på väggarna! Hade ingenting att göra och pluggandet blev det förstås ingenting av - jag menar, lördagkväll! Går bara inte då. Förbjudet.

Men nu är jag påväg till Emil. Ska bli superkul, för jag är såå rastlös och sällskapssjuk bara för att jag inte har gjort nåt på hela dagen! Bussen går om 10 minuter. Synd att det regnar. Och att det är en bit att gå från stan. Eller nej vänta nu, nattbussen går ju på Tavastgatan, det hade jag glömt. Vilken bra överraskning, jag som trodde att jag skulle bli tvungen att gå ända från torget själv mitt i natten! Nu behöver jag inte gå såå långt iaf. Kanske Emil kommer och följer mig till bussen inatt om jag är riktigt snäll, hihi.

Ha en trevlig lördagskväll... eller hm, lördagsnatt!

Kommentarer
Postat av: celie

Tänd ett ljus för Engla ikväll!
Just nu sprids uppmaningar genom bloggar, e-post och sms att ikväll kl.21.00 tända ett ljus i fönstret. Jag tänder ett. Gör du??

2008-04-14 @ 19:07:48
URL: http://www.celielovesola.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0