FREDAG - EFTERMIDDAG

Oj, det blev en lång tupplur!
Jag vaknade just. Lade mig på sängen vid 1-tiden och läste en bok, råkade köpa en bok på Akademiska bokhandeln igår. Läste en halvtimme ungefär, sen lade jag boken brevid mig och skulle, ehm, vila lite. Oooch så vaknade jag kl 4. Trevligt! Men väldigt skönt var det. Men nu är jag sådär passligt yrvaken och har lite huvudvärk.
Men ute är det strålande sol och blå himmel, så nu ska jag nog iväg till Prisma och handla lite (mycket) gott tills ikväll! För ikväll ska jag ladda upp för filmkväll för mig och Molgan! (o eller å?)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en revlig dag!
KRAM =)

2008-04-04 @ 15:22:58
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Sara

**Var med och TÄVLA om ett armband från Cocoo i min blogg! Tävlingsreglerna är enkla, bara att sätta igång :)

/Sara

2008-04-04 @ 15:24:39
URL: http://sarahaglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0