FREDAG - FÖRMIDDAG

JAG KAN, OM JAG VILL!

Jag hade väckning 8.30, steg upp 8.40, åt ett ordentligt morgonmål och gick iväg till BodyPump passet! Wow! Jag är förvånad över mig själv att jag kom upp!
Vet inte om det var fredagskänslan som gjorde det, eller vad det var? Men det är iaf en skön känsla efter att man tränat på morgonen, då har man hela dagen ledig sen. Jag hade verkligen tur föresten, Carola berättade att hon och Pia hade bytt pass några gånger nu så att det var länge sedan hon hade hållit Pumpen på morgonen. Tänk om jag hade släpat mig upp ur sängen och mött Pia innanför dörren. Hela dagen hade varit förstörd :D Carola är det som gör att man klarar sig igenom passet och faktiskt tycker att det är helt okej ändå, fast det är pump. Hon fick t.o.m. alla att ha vikter på "askelkyykky" (framfall?). Och det är duktigt gjort! Hehe.

image50

Nu ska jag duscha. Vad ska jag hitta på idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0