FREDAG - KVÄLL

Nu är man sådär passligt mätt då att man inte vill ha onyttigheter på en vecka! (Om det skulle hålla i sig längre än till imorgon, hah.)
Suttit på MSN hela kvällen. Pratat med några trevliga personer, och en riktigt otroligt irriterande person, som jag ändå inte kunde sluta att prata med. Har svårt att släppa vissa saker, måste få argumentera klart! Men jag tror jag vann, han började gilla mig tillslut. Haha. Synd bara att det inte var det som var mitt syfte med konversationen! Var ju inte riktigt det jag var ute efter.
Nu är jag PIGG! Sådär att man vill gå ut i friska luften en stund! Synd bara att det är för mörkt. Och att jag inte har sällskap. Så nu blir det sängen. Ska öppna fönstret och vädra medan jag borstar tänderna. Måste va instängd luft i mitt rum! Varmt är det iaf.
Gonatt på er, jag ska ha sovmorgon imorgon! Känner redan hur träningsvärken kommer smygande, så jag skippar nog Combaten imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0