FREDAG - LUNCHTID

JAG ÄR HUNGRIG!

Potatisen kokar för fullt och ska koka ännu ett tag. Jag är sååå hungrig! Bara sitter å väntar, å väntar, å väntar... Ska äta potatismos och grönsaksbiffar, mums! Kan det inte va klart, nu!
Minuterna går alltid så långsamt när man väntar på nåt. Tänk vad bra om dom skulle gå långsamt när man har roligt också, då skulle det roligare vara längre! Jo jag vet att alla minuter är lika långa, egentligen.
Smattrar med fingrarna mot tangenterna... - ÄR DET KLART NU? (Nää)
Nu lyser solen in genom fönstret. Kanske man måste ta sig ut en sväng idag då... Kanske ta en kortpromenad till Prisma och köpa fredagsgodis? Eller en ännu kortare promenad till Makuuni? Hm, får se! Eller så kanske jag cyklar så det går snabbt.
10 minuter kvar nu, minst.
Ska gå till köket och trampa i takt med att potatisen kokar. Kanske koka lite blomkål också? Jepps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0