FYLLEFEST OCH BAKISHUMOR

Vilken kväll! Vilken natt! Vilken morgon! Och vilken dag...
Kul har jag haft iaf, och det är huvudsaken!
Och varför sova hos den tjejkompis, när man kan sova hos en kille man känt i ett par timmar istället? ;)
Och äta krabbislunch med tjejkompisen istället och skvallra lite!
Spänning gör det bara roligare, ibland.
Nä, nu ska ja inte avslöja för mycket här. Risken finns nämligen! Precis vad som helst ploppar ut ur min mun idag. Hade ett ganska roligt bakishumor telefonsamtal med Emil idag också, det spårade ur lite om man säger så! :D
Nej nu ska jag sluta flumma.
Jag behöver sömn! Måste ta igen förra nattens sömn också.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0