GÅRDAGENS FÖRSVANN

Jag skrev faktiskt ett inlägg igårkväll. Men det bara försvann. Dumma blogg.se. Som tur var det inte så långt, men jag orkade ändå inte skriva om det. Jag passade på att gå och sova istället när jag för en gångs skull var trött, men sen började jag tänka på nånting så att det tog ett bra tag innan jag somnade iaf. Första väckningen var på 9.00 imorse. Vad trodde jag egentligen? 10.50 steg jag upp, mycket motvilligt.
Idag börjar skolan kl 13. Jag ska ta bussen idag för det regnar. Ska regna hela veckan såg det ut som när jag kollade vädret. Det ska nästan bli kul att fara till skolan, eftersom det kommer en gästföreläsare och det borde bara vara att sitta och lyssna. Inga gruppdiskussioner och framföranden för en gångs skull! :) Sen blir det en sväng på stan. Ska lämna tillbaka en jacka, köpa mjölk och så var det nåt mer också... kanske nåt trevligt åt mig om jag blir på shoppinghumör ;) Det är jag nu iaf, hoppas det håller i sig! Nu ska jag sminka mig lite, hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Du lämnar tillbaks north face -jackan eller?

2008-04-08 @ 12:10:48
Postat av: Tobias

svar: haha jag med, både och tack :D

2008-04-08 @ 18:46:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: alla e bra, vad tkr du ? :D

2008-04-08 @ 22:20:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nina

Sa du bestamde dej for att lamna tillbaks jackan iaf? :) Hoppas att mina rad hjalp lite. Fast jag kan ju int sag om de va bra eller daliga rad, hrm...

2008-04-09 @ 11:44:59
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0