GLAMOUR MINIGOLF

image70
image71

Litet smakprov från igår. Det var jättekul och jag är väldigt imponerad av stället! Perfekt idé. Sen fanns det 3spökbanor också, jag blev livrädd ett par gånger och hoppade nästan upp i taket. Uuhh. Men sen fick man ju skratta åt sig själv efteråt! :D

Efter detta blev det senmiddag på en Kinarestaurang (tänkte på dig Ninur :p), jättegott! Och jag är faktist ganska stolt, jag åt alltihop med pinnar! Första gången det lyckades, häftigt. Sen blev det två filmer: Lost in translation och School of rock. Båda var bra!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kan tänka mig dom, dom passar till träning som solning =D

2008-04-20 @ 19:16:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken häftig bana, har jag aldrig sett förut:)

Har inte själv sett Hairspray så den ska jag spana in ngn kväll. Men ikväll är det prison som gäller!
Ha en bra kväll!

2008-04-21 @ 21:12:52
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0