HÄRLIGT VÅRVÄDER IDAG IGEN

image69

Jag gick hem från stan idag! Var såå härligt väder, skulle ha dött av värmeslag om jag hade haft jackan på. Tog foto på ett ställe på hemvägen som jag tycker är fint, OM bara vattnet i ån hade varit blått istället för brunt! På vägen hem köpte jag en kycklingsallad från Hesburger, trodde jag, när jag kom hem visade det sig att hon gett mig en tonfisksallad, fast det stod kycklingsallad på kvittot. Tur att den var god iaf. Efter det gick jag och satte mig på en bänk och solade ansiktet en halvtimme, skulle vilja få lite färg! Men än så länge har jag bara fått några fräknar. Drack också en Frezza - "vanlij ice latte", den var sådär.. helt okej men tror inte att jag kommer att köpa den igen. Jag måste testa dem på nåt café istället, tror att de är godare där!

Jag skulle egentligen ha varit påväg till stan igen nu, skulle på bio med Stef och äääntligen se PS. I Love You, men sen gick den tydligen inte mer ikväll på söndagar. Blä, irriterande. Men, har nåt att se fram emot ännu nu då. Får nöja mig med Finlands Top Model som kommer 20.00 ikväll då. (Tack Sisu för att du påminde mig!) Går bra det med.

Och sen en sak till... jag har sån otroooolig lust att spela badminton nu! Måste hitta nån som vill göra det med mig snart. Emil kanske, han är med på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0