JAG SKA, JAG SKA!

Måste bara blogga lite före jag börjar. Sitter framför datorn med en tjock bok framför mig, som ska refereras klart nu. Åtminstone det måste jag få gjort idag. Det ända vettiga jag gjort hittills idag är att jag har tvättat en maskin med kläder (för andra gången, eftersom jag glömde hänga upp igår, haha) och varit på ett pass BodyCombat. (Carola som höll Johannas pass igen, yes!)
Jaja, det är väl bara att börja då. Har laddat upp med ett stort glas blaskigt Pepsi Max, som min härliga rumskompis (öh, vad heter det, vi bor ju inte i samma rum heller... "kämppis") helt säkert har blandat ut med vatten!
Nu sätter jag igång. Påriktit. Önska mig lycka till!

PS. Telefonsamtalet fixade sig idag, hon ringde upp :)


Kommentarer
Postat av: Sisu

Hm, jag brukar fixa det via heter det typ redigera stilmallar eller nåt sånt? Då du trycker på design-fliken, antar att det var där du har försökt fixa idag också? :) Blir långt att förklara hur jag brukar göra, men jag jobbar med länkar, laddar upp bilden på bloggen och använder sen den länken... :D E helt urdålig på att förklara! Men det e inte svårt! Skulle va lättare att visa men de går ju inte då du e i Åbo och jag e här! Men man kommer långt om man kan lite html och googlar efter lite tips såhär som första hjälp :P

2008-04-16 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0