LILL-LÖRDAG

image52

Nej, dom är inte mina, tyvärr! Men jag vill ha! Varför är det inte helg nu?

Ute är det riktigt skitväder! Nu har det börjat blåsa också och just såg jag enmassa snöflingor yra omkring utanför fönstret, som tur byttes de snabbt ut mot regndroppar! Men jag kollade på vädret idag och såg att dom visade snö tills inatt. Niiiiice. Vart försvann det härliga vårvädret? Nåh, det kan bara bli bättre nu.
Sitter med en för tjock orörd bok framför mig: Samtal med barn. Bara att börja läsa då. Och skriva på mitt barnskyddsarbete. Typ. Det är inte så "bara" att lyckas börja!

Imorgon blir det fest! Sitz som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sisu

Åch gooooodis. Vad har man för fel då man hela tiden e sugen?? Kan ju inte va hälsosamt.

2008-04-09 @ 20:55:05
Postat av: Tobias

MUMS VA GOTT :D

2008-04-09 @ 21:23:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0