LYCKAT FÖRSÖK

Det lyckades! Jag läste en timme! Wow!
Satt i Ninas rum i hennes stol och läste, hehe, normalt va. Men det är mycket skönare än att sitta vid skrivbordet, och i sängen somnar jag! Hoppas jag får låna den Ninur? ;) Men det vet jag att jag får. Det ända negativa är att man sitter precis brevid fönstret, vilket gör att man måste kolla ut varje gång man ser nåt som rör sig i ögonvrån, och kolla vem det är som går förbi. Men om jag sitter i mitt rum måste jag ju kolla på datorn med jämna mellanrum istället och kolla vem som skriver åt mig på msn. Så det jämnar ut sig.


 

Nu: Byta kläder, fylla på vattenflaskan och gå iväg till träningspasset!
Tur att det är Combat, skulle inte ha lust med nåt annat just nu! Och tur att det är Carola. Om hon är sjuk eller nåt idag så ska jag råka sparka vikarien tror jag!

image49 

Kommentarer
Postat av: Sisu

Bandet kommer på ryggen. :) Men jag e också skeptiskt till det. Mönstret var det jag fastnade för också!

2008-04-03 @ 17:43:53
Postat av: Annika

Åh..träningspass, det skulle jag också behöva!!

Ha det så gott :))

2008-04-03 @ 18:16:14
URL: http://annickahenriksson.blogg.se
Postat av: Marie

Träna på! =)

ha en bra kväll!
kramar från Marie

2008-04-03 @ 19:32:06
URL: http://marie2u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0