MINA ÖGON SVIDER

Jag är så trött! Vill bara krypa ner under täcket igen, fast jag redan har bäddat sängen. Tack Sisu för att du ringde 9.30 (direkt efter den eländiga väckarklockan) så att jag lyckades ta mig upp! Annars är nog risken stor att det inte hade lyckats. Tur att det är sol, det gör mig iaf på bra humör! Nu ska jag äta frukost och hoppas på att jag piggnar till, eller på att mina ögon piggar till!

Efter det måste jag ringa ett samtal. Samma problem varje gång. Men den här gången ska jag inte fundera alltför länge... bara medan jag äter frukost, sen ringer jag.

Åhh, tänk om det hade varit en ledig sommardag nu! 25 grader varmt och gassande sol. Hade kunnat cykla iväg och lägga mig och halvsova på stranden, tills jag är pigg. Då hade jag kunnat spela beachvolley eller badminton! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Huhu, personlig väckare! Kanske jag borde starta ett företag och ta betalt för att ringa och väcka folk?

Jag gillar också rött. Men jag tror att du och jag ska ha olika nyanser, du ska ha en lite mörkare ton med lite inslag av lite vinrött och jag mer åt det, öh, orangea hållet! Haha. Typ?

2008-04-22 @ 09:24:35
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0