NÄR MAN INTE KAN SOVA

Släckte datorn efter senaste inlägget. Gick i sängen. Läste några kapitel ur boken, har ingen lust att läsa nu mera. Släcker, försöker sova, kan absolut inte sova. PIGG!
Ibland suger det att vara såhär kvällspigg! Ska försöka sätta väckning imorgon och stiga upp nångång fast jag inte har skola före kl 13. Så är jag förhoppningsvis trött imorgonkväll, efter två nätter med lite sömn. (Men det trodde jag att jag skulle vara ikväll också.)

Vad gör man mitt i natten en vardagskväll när alla andra sover?

image59

Ni förstår kopplingen till bilden va?
Mimmi PIGG! Haha, min humor är bäst. Visst skrattar ni?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Lite kul va det faktiskt :P

2008-04-16 @ 19:05:01
Postat av: Stef

hihi,,, men varför har hon tre ög?

2008-04-16 @ 21:10:23
URL: http://sncs.blogg.se/
Postat av: Sisu

Stef, de e för att hon har druckit så mycket kaffe och blivit för pigg och yr i huvet juh!

2008-04-16 @ 21:43:29
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0