NINA, JAG SAKNAR DIG!

Fick till en riktigt seriös rubrik, utan smeknamn eller konstigheter, hehe.  ;)
Ja men kom heeeeeeeeeeeem!
Ja blir tokig här själv! Å om ja ska skvallra me nån så blir de på msn eller i telefon, suck! Vasa har varit min räddning, men jag kan ju inte åka till Vasa varje helg! Har varit där 3 gånger redan på en månad! :D
Och jag vill å se på "KilpaAerobic" uppvisning/tävling som dom har på Caribia på lörda och sönda... Men har jag nån som vill komma med? NEPP.
Som sagt, kom hem, NU!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vet du, vi e tva da! (som saknar mig) Oooh, ja har na fel ida! Na, men seriost Linda sa vet du ju att ja saknar dej ocksa! Men vet du, de int sa lange till sommaren nu! Du borde kryp me i kappsacken nar Voll kommer hit, haha. Ooo, ja tankt skriv att de bast han tar en stor med sig da sa nu skrev ja de ocksa. Ja mena inget illa :P Nu ska ja slut innan ja flippar ut totalt. Suck att int Skype funkar i dehar lande, eller pa hotellrumme rattare sagt!

2008-04-03 @ 06:50:35
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0