PÅVÄG TILL PRISMA

        

Har varit så härligt vårväder idag! Blev en promenad till Prisma, genom parken. Fick sån lust att spela badminton, fotboll eller volleyboll! Var nära att fråga 3 killar som spelade fotboll om jag fick vara med, hehe. Om jag hade varit liiite modigare så!

När jag kom hem lade jag mig på sängen med en stor skål med godis och tittade på "du är vad du äter", det passade ju bra ihop? Haha. Nu håller jag faktiskt på och pluggar. Vad duktig jag är! Men godiset är tyvärr slut...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: murfila med loko är asbra :D

2008-04-19 @ 14:35:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sisu

Åh vilka våriga bilder! :)

2008-04-19 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0