PLUGGPAUS

Jag måste bara säga. jag känner mig så duktig, för en gångs skull GÖR jag faktiskt någonting. Har snart läst och sträckat under en hel finsk "artikel". Sen återstår det bara att skriva om den, så får jag dra ett streck över den punkten iaf! YES!

Idag har jag spelat badminton, jätteskoj! Sen hade jag tänkt gå på BodyCombat men skippade det, var trött i hela kroppen efter badmintonspelandet. Så jag tog en varm dusch istället, kokade kaffe och tog det sista elovenakexet ut skåpet och började plugga. Bra beslut.

Tyvärr har det varit mulet nästan hela dagen, solen har bara kikat fram en kort stund med jämna mellanrum. Annars hade jag suttit ute och solat nu. Vill ha färg i ansiktet! Resten av veckan visar det iaf en stor sol och många plusgrader, hoppas på det! Nu fortsätter pluggandet. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar. jag har ju verkligen dt :P

2008-04-21 @ 19:50:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sisu

Ja det beror nog på ljussättningen! M gillar inte att fota med blixt och eftersom våra väggar är så mörka så påverkar det nog! Men jag tyckte att färgen va ganska fin, kanske jag ska ta en hårfär med lite rött i nästa gång? Hm?

I Vasa har vi haft strålande sol hela dagen! Såg på vädret idag att dom lovade supervarmt till Åbo nu den här veckan! Över +10, typ 14 kanske? Lyckost!

2008-04-21 @ 21:25:32
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0