SOLIG DAG

Puh. Nu tog min energi slut tror jag.
Annars har det funnits mycket av energin idag :) Vaknade halv 9, PIGG! Och DET händer inte ofta! Hade väckning 9, så jag låg i sängen tills lite över 9, varför stiga upp när man kan ligga och slöa en stund? Nåt som är lite intressant är att väckningen aldrig kom på! Jag bara råkade kolla på klockan och undra om den inte var 9 snart, då var den 09:07. Men jag kollade, och väckningen var inställd på 09.00. Har det nåt fel eller? Tänk om jag hade försovit mig igen, det hade varit katastrof!

Ja, sen då... hade nästan en timme på mig och åt frukost i lugn och ro medan jag läste Glamour. Fixade mig och cyklade till skolan, i solen! Hade skola från 10.30-14.30. Sista basgruppen för i vår, så jävla (ett måste!) skönt!! Sen var jag riktigt duktig och kopierade enmassa(!) delar ur olika böcker och fyllde på kopieringskortet (eller nyckeln som det är nuförtiden), har tänkt göra det i evigheter men inte fått det gjort, så nu känns det bra. Förutom att allt jobb är ju kvar, har ju inte läst och refererat dem ännu! :D På vägen hem var jag till TYS och skrev på kontraktet att jag inte kommer att vara i lägenheten under sommaren (=behöver inte betala julis hyra). Frågade också om man får lämna in nycklarna på helgen, och det får man... finns en postlucka. Vilken tur!

På vägen hem stannade jag ännu en gång, vid S-market, och handlade. Sen hem och laga makarolilåda och ha telefonmaraton! Mamma, Sissa, Emil, Stef... Pratade nästan i telefon non-stop tills klockan var halv 7 och det var dags för Combat med Stef och Emil.  Det gick bra... och jag tror jag är lite småkär i Carola. (Nä, inte på det sättet.) Nu fastnade jag framför datorn... med en burk Piltti (supergott), men den är tom nu, så jag måste väl lyfta min rumpa från stolen och hoppa i duschen nu då!

Såg just ut genom mitt fönster: Himlen är rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0