SÖMNTUTAN NR.1

VARFÖR ska jag vara så morgontrött och envisas med att sova till halv 12? Sova tills nån ringer och väcker mig? Blä på mig själv för det! Speciellt när det är soligt och jättevarmt!
Jag fick stor lust att shoppa nu! Jag har INGA sommarkläder! Vill ha en ny jeanskjol och korta jeansshorts och t-skjortor och linnen och andra kjolar och andra shorts och nya jeans.... Ja, en hel del.

Fick ett mail idag att jag vunnit en miljon euro och skulle ta kontakt med nån i London. Jovisst, säääkert! Tänk om man hade vunnit det påriktigt! Då skulle jag... jag vet inte vad jag skulle :P

Nu ska jag skriva ett referat som jag började med igår men aldrig avslutade, pga. andra roligare saker dök upp. Som -bio, latte på Robert´s coffée och sexsnack på msn. Haha...
Efter det ska jag iväg till stan på shopping, så det så! Om jag fortfarande har lust att shoppa då så är det bara att trampa iväg. Borde lämna in ett par papper till skolan också..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja visst tar skolan och plugget emot ibland!! Examensarbete är kul att skriva, men de tar väldigt mycket tid!!Jag läser till fastighetsmäklare med påbyggnad till fastighetsekonom/analytiker! Så ex- arbetet är om den nya fastighetsmäklarlagen!! Vad pluggar du till?
Trevlig Valborg!

2008-04-30 @ 19:18:44
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinesvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0