STRESSFREDAG

Det var helt okej att stiga upp 7 idag. Eller vad ska jag säga, det kändes inte värre än att stiga upp 10 typ, haha. Jag är ju ändå så trött oberoende av när jag stiger upp så! Det gick bra. Var helt okej att cykla till skolan också när solen sken från en klarblå himmel redan den tiden!
Sen var det skola till 12 tiden med en skrikande kärring till lärare, med överdriven södra Finland dialekt. Riktigt jobbig att lyssna på! Men vi skrattade ganska mycket också, bara för att hon var så... jobbig! Sen blev det lunch med några klasskompisar. Och vet ni vad... Jag såg en snygg kille i skolan idag! Och DET händer inte ofta! Han såg mig också... men vad han tänkte vet jag inte, tyvärr ;)

När jag kom hem skrev jag ett referat. Sen gick jag och satte mig på en bänk i solen en stund och läste följande bunt med papper som jag ska skriva om. Härligt var det i solen iaf, 15 grader + sol. Undrar hur varmt det var i solen? Väldigt varmt om man sitter i lä iaf, som jag gjorde, i bara topp och uppdragna mysbyxor till knäna för att det var så varmt. Nu har jag precis ätit och det är väl bara att fortsätta plugga då.

Ikväll... vad ska jag göra ikväll? SLAPPA! Film och godis tror jag bestämt det blir. Ska fundera över om jag vill ha sällskap eller inte :)

Kommentarer
Postat av: Alexa

Lycka till med snyggingen i skolan ;)

2008-04-25 @ 19:41:33
URL: http://anxious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0