TAGNA PÅ BAR GÄRNING

image54

Haha, kollade igenom mina bilder och råkade hitta den här! Tyckte den var väldigt passande för ikväll. Bara att jag saknar min andra hälft ;) Haha.

Föresten så har jag bestämt att det här är onyttiga-veckan. Och nästa vecka är nyttiga veckan. Haha. Smaart va? Hela veckan har redan skitit sig så ;) Imorgon är det sitz och varför börja vara nyttig på en helg? Lyckas ändå inte. På måndag börjar projekt Beach -08. Har ni hört det förr? Tror ni det lyckas den här gången? Jag är lite skeptisk. Men som Carola sa: Man kan ju inte ge upp innan man har börjat, då är det klart man misslyckas! Sååå... vi tar det pånytt. "Tror ni det lyckas den här gången? Jag tror stenhårt på att det lyckas!"
Muah.

Haha, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: smart där :) jag har fastklämd :D

2008-04-10 @ 06:36:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nina

Aaaaah, vilka ljuva minnen den bilden vacker :)

2008-04-10 @ 06:56:35
URL: http://ninur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0