TISDAGENS PROGRAM

06.59 - Vaknar av ett grattis på namnsdagen-meddelande av pappa
07.42 - Vaknar av ett grattis på namnsdagen-meddelande av min gudmor
08.30 - Börjar snooza
09.00 - Stiger upp, äter frukost medan jag gör mig klar och packar väskan nångång där emellan
09.35 - Cyklar iväg till Turun Yliopisto
10.00 - 15.30 Lyckas viskande och halvsovande ta mig igenom massa tråkiga föreläsningar på finska som jag fattade noll av. Lunch vid 12-tiden. "Tikkaritauko" kl 14, hehe, sen satt alla och slickade på slickepinnar sista föreläsningarna.
15.30 - Hämta en reserverad bok till skolans bibba
16.00 - 19.30 Kaffe på Aschan + skoshopping med Emil. Han köpte träningsskor. Jag köpte ett par vita Nike skor (efter mycket babblande med Ville i telefon, haha)
20.00 - Hemma igen

Nu slutar jag med klockslagen. Hemma har jag ätit, duschat, rett upp lite i rummet och slappat vid datorn.
Snart blir det läggdags med min spännande bok i handen tills ögonen inte hålls uppe längre. Jag är faktiskt ganska trött nu, efter bara några timmars sömn inatt. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0