VILT SEX OCH OTURSDAG

Vaknade av att tjejen som bor i rummet brevid hade viltt sex med en kille, sängen bankade i väggen med jämna mellanrum. Jag var trött och somnade snabbt om, men vaknade om en stund av en helsjuk dröm. Blev nog påverkad av dem undermedvetet!
Sen vaknade jag 12.30 av att hon "skrek", niiice alltså. Och sen har dom hållit på hela dagen och eftermiddagen. Nu är hon äntligen borta.

Vill helst glömma hela denhär dagen, allt har gått fel. Har inte fått nåt skolarbete gjort alls. Och sen hade jag väntat på att fara och träna kl 19. Väntade där en halvtimme och sen kommer nån in och säger att passet är inställt för att ledaren inte har kommit. Kul alltså. Så då blev det godis och hem och sura från Siwa istället (smart jag tänker alltså ;)) Sen skrev jag ett jättelångt mail åt Nina och precis när det börjar vara klart försvinner allt. Nu ska jag publisera dethär gnäll-inlägget innan det också försvinner. ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med :D

2008-04-28 @ 09:35:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sisu

Blä, vissa dagar går allt helt fel. Suuck!

2008-04-29 @ 09:10:05
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0