WASA SPORTS CLUB / LADY LINE - KORT

Nu har jag fixat gymkort till sommaren! Wohooo! Oooooch vad jag väntar! Ska bli så kuuul! Hittade ett kort för 40/månad på WSC:s hemsida, så då var det bara att passa på! Kortet har jag från 30.5-31.8.

                    <3


Och en sak till, jag kanske, kanske, kanske får praktiken till godo iaf! Idag kom hon och sa nåt om att jag skulle fixa intyg av min chef på vilka uppgifter jag kommer att göra i sommar. Och om jag kan intyga att det inte är "vård-uppgifter" så kanske det fixar sig! HOPPAS! Isf. skulle jag slippa praktiken och vara ledig 4 veckor istället. JAG SKULLE BLI SÅÅ GLAD! Håll tummarna för det! Imorgon måste jag ringa och fixa så att hon skriver ett. (Ugh, jag hatar att ringa till okända människor.)

Nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Uh, can't wait! :) Kommer bli toppen!

2008-04-16 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0