I'M BACK!

Tillbaka i Åbo. USCH. Vill inte vara här och vill absolut inte skriva slutarbetet som ska vara inlämnat 17.9. Jag kommer att hoppa i taket så jag slår huvudet och dör av lycka om jag blir klar! Har inte börjat ännu. Var till bibban igår och nu känns det som jag bor i ett bibliotek, men det är allt. Vet inte ens vad jag ska skriva om, bara lite ditåt. SUCK.

Första skoldagen idag, tänkte få en panikattack när jag gick in genom porten. Men det var åtminstone skönt att höra att det också finns andra som hatar att vara tillbaka i Åbo och är sjukt stressade för slutarbetet. Jag har på känn att denhär bloggen kommer att vara min klagomur i höst, så tänk er för innan ni klickar in här om ni inte vill smittas av min pessimism!

Nu ska jag börja bläddra i mina böcker då... Lycka till säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, vi kommer no att dö av lycka om de händer. Just nu känns de minst sagt lite segt...

Kanske vi måst pigga upp oss me lite köff? :D

2008-08-26 @ 16:23:24
URL: http://ninur.blogg.se/
Postat av: Sisu

Massa saknande snyftningar och lycka-till-kramar från mig. Snart är det över och vi får alla va tillsammans igen som på "den gamla goda tiden". Puss gumman

2008-08-27 @ 21:03:01
URL: http://cissabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0