2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gav för nyårslöften. Till viss del tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen nära vän, bara ytliga bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Bara Finland, tråkigt nog!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Vill resa mer bland annat!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
30.8
8. Vad var din största framgång 2008?
Jaa-a...
9. Största misstaget?
Att inte göra klart mitt slutarbete.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuka på våren, fy!
11. Bästa köpet?
Valokynä? Hah.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?nä
Har varit riktigt glad många gånger, av massa olika orsaker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Rihanna - Live your life.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I medeltal har det väl varit ungefär som tidigare år. Tycker att jag varit både ledsnare och gladare än vanligt det här året! Gått upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar. Kämpat. Hehe.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.
18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen.
19. Blev du kär i år?
Ja :)
20. Hur många one night stands?
Ett för mycket.
21. Favoritprogram på TV?
Det där på fyran som jag aldrig kommer på vad det heter. Det där med frågorna. Ni vet? (Knappast)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror inte det.
23. Bästa boken du läste i år?
Om jag kunde drömma.
24. Största musikaliska upptäckten?
Hm.
25. Något du önskade dig och fick?
Jo!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Jo!
27. Årets bästa film?
Sex and the city kanske? Kom ju massa bra filmer det här året!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Minns inte, inget speciellt tror jag. Åt tårta.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Klädstil eller vadå för stil?
31. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna och Jussi. Thanks to you :)
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law kanske, det är nåt speciellt med honom.
33. Vem saknade du?
Vänner jag inte hann träffa så ofta.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Jussi.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 15:12:05
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 @ 14:38:36
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Dags för en update här, eller? ;)



Sköt om dig. Kraam

2009-03-03 @ 19:26:54
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Leia

Rolig läsning =)

2009-03-04 @ 00:09:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det alltid kul o läsa när man svarar på såna mer personliga frågor :)

2009-09-27 @ 17:41:29
URL: http://keilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0