BARA EN VANLIG KÄNSLA

Ibland när man ligger i sängen och inte orkar röra en fena, och absolut inte stiga upp, kan man inbilla sig att man är helt ensam om den känslan. Men sen så hör man någon som knappt orkar ta sig upp ur sängen på mornarna, en annan som känner sig totalt omotiverad till allt, och en tredje som inte får någonting gjort och känner sig smådeprimerad. Såna gånger kan det nästan kännas skönt att höra att det finns andra som känner likadant! Och när man hör det lite här och var, så märker man att dom flesta känner så ibland. Hur oshysst det än låter, men det är skönt! Då vet man att det bara är en vanlig känsla.

Men idag lyser solen igen, eller det är lite halvdisigt, men ändå! Har just ätit morgonmål, bestående av ett glas apelsinjuice, en smörgås och lingonjoghurt med mysli. Nu tänkte jag försöka få klart bokreferatet jag började på igår. Efter det tänkte jag gå ut en sväng, hoppas på att solen är kvar då!

Ha en skön dag allihopa!

Idag tycker jag att ingen ska kika in här utan att lämna ett spår efter sig! Deal!? ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Spår, spår... ;-)

2008-02-26 @ 21:03:57
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0