BARNVAKT

Ändrade planer! Imorgon bär det av till den lilla ön Kimito. Ska vara barnvakt åt Malin, eller själv skulle jag nog kalla det mer sällskap kanske, eftersom hon redan är 11, usch vad tiden går snabbt!
Jag frågade Ville idag: "Vad vill 11-åringar se för filmer?" och han sa "Nalle Puh". Och nu råkar det vara så att jag har en Nalle Puh dvd (fråga inte varför, haha). Han tyckte jag skulle ta med den och hälsa från honom att han trodde hon skulle vilja se den! Och att hon är söt! Gulligt :) Men jag tänkte ta med Bring it on 3 också, för den är ju ganska "tjejig" och så är det en liten romans med en söt kille så jag tror att den skulle passa henne. Vi får se :) Själv hoppas jag förstås att hon ska ha nån riktigt bra film hemma som hon vill se, som jag inte har sett ;) hehe. Är ju inte säkert hon vill se film alls heller... Får se vad vi hittar på...
Hennes mamma skulle fixa nåt gott till kvällen också så det här blir nog bra :)

Något som däremot kommer att vara lite jobbigt är att stiga upp med henne klockan 06.30 (!!) på söndagmorgon när hennes föräldrar ligger och sover efter gårdagens partaj. Äta frukost med henne och köra iväg henne till fotbollsträningar! Vem f*n kommer på att ha fotbollsträningar så tidigt på en söndagmorgon?! Jag undrar...


Kommentarer
Postat av: Sisu

Hoppas att du har haft en trevlig helg! Vad sa A när du bejlade?

2008-03-02 @ 09:20:46
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0