BIOBEROENDET FORTSÄTTER

På lördag blev det mat på Rosso och Juno på bio.
Idag en riktig slappardag.
Imorgon börjar vardagen igen. Kan det inte alltid vara helg?
Men det blir en kort vecka. Imorgon är jag ledig. Har bara en frivillig föreläsning som verkade tråkig, som jag absolut ska skippa. Så det blir skolarbete hemma imorgon. Sen skola tisdag, onsdag och torsdag.
TORSDAG!! Då sätter jag mig i en varm skön bil med lädersäten (älskar lädersäten!) och åker upp till VASA!
Familj, vänner, frissa, shopping, Fontana och Ville!
Har saknat honom såå... Hoppas snön stannar kvar och graderna hålls på minus, så vi kan skrinna som vi har planerat.
Väntar...


Kommentarer
Postat av: Nina

En varm skön bil med lädersäten + en blomma brevid dej och en i famnen + konstigt sällskap = ojojoj

2008-02-04 @ 11:08:22
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt, gillar den jag med :D

2008-02-04 @ 18:14:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0