BLOGGA PÅ HELTID

Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på de som bloggar på heltid och tjänar bra med pengar på det. Tänk om man kunde livnära sig på att blogga. Tänk om jag kunde leva på att sitta här i myskläder och skriva vad jag tänker ungefär. Och däremellan skulle jag kunna göra precis vad jag vill! Inte ha något jobb att gå till där jag måste passa tider, inte plugga... Heaven! Det måste va såå härligt!


image22Nu gungar en flicka utanför mitt fönster, oj vad kul det ser  ut! Jag älskade att gunga när jag var liten. Jag tror jag gör det ännu föresten! Tänk om det skulle finnas gungor som är lika stora som dom var när man var liten, i proportion till hur stor man är nu alltså. Haha. Jag skulle gunga hela tiden!

Bilden får mig dessutom att tänka på hur härligt det skulle vara att sitta där hon sitter, gunga riktigt hårt och känna hur en riktigt varm vind kommer emot. Sen hoppa ner i vattnet för att slalka sig och simma ut en bit. Leka i vattnet som ett barn (det är vi ju bra på Ninur :P) och gå upp och lägga sig i en skön solstol på stranden.

Ååh vad jag vill på resa nu! Skulle va helt otroligt skönt och avkopplande. Och en snygg solbränna skulle ju inte va helt fel nu till våren heller. Just nu känner jag vit som Snövit. Men det är ju tur att Snövit också var söt!
Men, ge mig sommar, ge mig sol, ge mig en solstol och en glass i handen!

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe ja det vore nåt att livnära sig på bloggning! :) (svar: ja den teen är söt, finns i massor av andra färger också på gina) kram

2008-02-26 @ 15:29:16
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Theodora

Tack för kommentaren på min blogg, värmer! (: Är själv i resastankar för tillfället och har världens längtan till solen, värmen och de härliga stränderna - finns inget bättre! (:

2008-02-26 @ 17:35:11
URL: http://theodora.blogg.se
Postat av: Sisu

Då får jag gå och köpa hårfärg så man vågar ta bilder på mig! Haha, nä men det måste jag göra i alla fall. Kanske du vill hjälpa mig lite, vi kan ju ha mysig tjejlyx hemma hos dig som "förr i tiden". :)

2008-02-26 @ 21:41:18
URL: http://cissabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0