FETTOMÅNDAG

Jag har fuskat lite! Var en översminkad tant på S-market idag som lockade med fastlagsbullar! Fick oss att köpa ett bröd också! Var en såndär dag när man kom hem med 10 saker extra, som egentligen var onödiga. Fitness-mellanmålsstänger, ansiktsmask, handkräm, ostbollar, läkerol, Fazers blå choklad osv. Det var nåt fel på chokladen dessutom! Den var inte alls god! Och fick både mig och Nina att börja må dåligt efter bara några bitar! Som normalt kan äta upp en hel platta typ utan att börja må dåligt, hehe. Så vi skall skicka tillbaka den och se vad som händer! Ska bli intressant att se om det händer nåt.
Skippade Combat idag och tog en timmes promenad istället, var mycket skönare! Frisk luft är bra ibland.
Nu sitter jag och väntar på att Top Model ska börja. Alltid lika kul att se.

Egentligen skulle jag ju plugga idag. Men det närmaste plugga jag har kommit är att sätta på datorn. Och rätta till högen med böcker så den blev lite rakare.
Funderar på att vara hemma imorgon och skriva bokreferat istället för att fara till skolan. Problemet är bara att lektionerna är 100% obligatoriska, vilket betyder att jag kommer att få ännu mer uppgifter. Kompenseringsuppgifter. Varför inte hoppa av hela skolan föresten? Och söka jobb som scannare, kopierare eller nåt? Passligt enkelt och hjärndött åt mig. Socionom vill jag ändå inte bli. Ryser bara jag hör ordet.

Imorgon har vi planerat en promenad till Vårdberget för att kolla på pulkaåkarna! Skulle vara roligare om man skippade tävlingarna och alla bara åkte fritt! Sen kanske man skulle krocka in i en söt kille, gå på dejt på ett mysigt café, trycka i sig en stor fastlagsbulle och kyssa bort grädden från den andras läppar, åka hem och sen fira en underbart romantisk alla hjärtans dag nästa vecka!
Heh.

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en trevlig dag:)"

2008-02-04 @ 19:25:35
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0