FILMKVÄLL

Idag skulle jag då plugga. Ni kan ju gissa hur det blev med det... Pannkaka såklart.

Just när jag satt och var nervös idag och förberedde mig för att ringa till Finncrimp och fråga om sommarjobb, ringde telefonen. De ringde och frågade om jag var intresserad av sommarjobb för Folkhälsans hemtjänst. (Har varit i kontakt med dem tidigare och frågat om sommarjobb.) Jag tackade självklart ja... känns ju skönt att ha ett jobb nu. Eller egentligen är det inte helt säkert ännu, hon skulle ringa och bekräfta på måndag eftermiddag, men det är så gott som fixat. Skönt på ett sätt, men samtidigt skulle jag hellre jobba på Finncrimp. Sitta och koppla ihop sladdar, prata (och då menar jag prata med Nina, igen annan!) och lyssna på musik! 8-4, måndag till fredag. Det skulle vara perfekt! Exakt ett sånt jobb skulle jag vilja ha. Jag orkar inte vara social hela tiden! Social kan jag vara sen på min fritid. Jaja... blabla... vem orkar lyssna? Skulle inte jag orka iaf. Så jag förstår er!

Nåt vettigt har jag iaf. gjort idag. Har varit på en promenad i solen. Jepp, i solen!
Gick till Filmtown och hyrde sju (7!!!) filmer. Har sett på A Walk To Remember och Sleepless in Seattle ikväll. Båda var bra, speciellt den första. Den senare var en typisk romantisk komedi bara, men helt okej. Köpte också bl.a. chips och godis. Nu är jag proppmätt. Yääääääääk!
Snart börjar projekt "Beach 2008" på allvar!

Nu är det väl sängen som gäller då... om jag ska orka ta mig upp till BodyCombat på förmiddagen imorgon! Snark.

Kommentarer
Postat av: Sisu

Hoppas att det fixar sig med jobb! :) Borde själv också mejla chefen och fråga om dom vill ha mig på jobb igen denhär sommaren! :) Hoppas det...

2008-02-16 @ 11:06:53
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Nina

Nepp än så länge så sku vi egentligen bara behöva en blogg tillsammans! Men snart så måst du böri blogga om precis varenda liten struntsak som händer i ditt intressanta liv, så att ja hänger med i svängarna :)

2008-02-16 @ 11:59:20
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: där hade du tur, så du svullade gärnet igår elr ? :D

2008-02-16 @ 12:01:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0