FIXNINGSPAUS

Håller på att fixa mig inför kvällen. Men efter att ha duschat och fönat håret kände jag att jag behöver en liten paus. Huh, det är jobbigt att fixa sig! Speciellt efter en dags spring i affärer för att hitta den perfekta outfiten. Heh. Hittade ingenting! Så jag köpte ett nytt (tappade ju bort mitt förra) silverbälte och silverörhängen för att piffa upp nåt gammalt. Det får duga...
Hoppas det blir skoj ikväll! Jag som kör ikväll, men det brukar inte påverka hur skoj det blir. Det är sällskapet, folket runtomkring, stämningen och musiken som gör det. :)
Jag måste väl lyfta på rumpan nu och gå och sminka mig. Ses i vimlet!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: får hoppas så :) vore nice o se den!

2008-02-12 @ 19:18:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0