FULLT UPP

Har inte ens hunnit blogga idag.
Hade väckning på halv 10, snoozade till lite över 10, och sen har jag tydligen lyckats med att stänga av väckningen. Så jag vaknade nästa gång när klockan var nästan halv 12! Och jag hade massor att göra idag och hade tänkt stiga upp tidigt. Har iaf. lyckats skriva tre artikelreferat, varit på ett 2h långt studiebesök, varit och tränat och handlat idag. Föresten, hur man än föröker att storhandla för att inte behöva springa i butiken hela tiden, så är det alltid nåt som är slut! Mjölken t.ex, den är alltid slut.
Pust, jag är helt slut själv nu. Funderar på att gå och sova och ta nya tag imorgon. Konstigt, jag brukar aldrig vara trött den här tiden på dygnet. Det här är tiden jag brukar vara som piggast ju! Nåja, känner jag mig själv rätt sitter jag här ännu om 2 timmar, vi får se :)
Imorgon måste jag ta itu med slutarbetet, eftersom seminariet är på fredag och jag inte har gjort nåt alls! Shit!

Kommentarer
Postat av: Sisu

Jag tänkte just skriva att vi måste komma oss ut också! :) Hehe, har med mig klackar och en ny underbar topp. Kommer att bli great!

2008-02-27 @ 21:53:04
URL: http://cissabelle.blogg.se
Postat av: Josiee

Utlottning av snygga Steve Madden pumps i bloggen om du är sugen:)Kram!

2008-02-29 @ 11:57:29
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0