I WANNA GO HOME...

Ville var till mig på måndag. Vi tog en promenad i solen. Det var skönt och trevligt, kändes nästan som vår. Sen förde han mig till tåget och vi kramades hejdå.
Jag kom tillbaka till verkligheten först när jag steg ur tåget.
Som han sa "Ja förstår att du int vill tillbaks till Åbo, tur att ja int studerar där..." och "det är säkert mulet i Åbo"...
Och som frissan sa "solen skiner väl aldrig i Åbo"... 
Nepp, det gör den inte, inte på något sätt.
Än en gång... Jag vill bort från denhär finnhålan och tillbaka till "lillsverige"! ;) 


Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med, men de "bara" ett år kvar nu och de int såååå länge till sommaren (märkväl att jag försöker att vara positiv, även om det är svårt)

2008-02-12 @ 21:43:20
URL: http://ninur.blogg.se
Postat av: Sisu

Lillsverige! Bra sagt :) hihi snart e ni också här me mej! *väntar*

2008-02-12 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0